ראשי חדשות Kickstarter הפכו את הסלולארי שלכם למצלמת פולארואיד

הפכו את הסלולארי שלכם למצלמת פולארואיד

0
0

מתגעגעים למצלמת הפולרואיד ולתמונות האינסטנט אבל לא רוצים לוותר על האייפון? מיזם חדש מביא מארז חדש לאייפון שיודע גם להדפיס עבורכם את התמונות שצילמתם על המקום.

מצלמות הפולרואיד היו להיט בזמנו אבל נעלמו כמעט מן העולם. מאז לא ממש קמו להן יורשים ולמרות שישנן מדפסות אינסטנט וגם פולרואיד עצמה עושה נסיונות לחזור למשחק עם דגמים חדשים, שום נסיון כזה לא זכה להצלחה אמיתית. היוצרים של Prynt מאמינים כי הצורך של המשתמשים לשתף תמונות פיזיות ולא רק וירטואלית לא נעלם (אנחנו אגב די מסכימים – יש ערך אחר לתמונה שאפשר לתת למישהו ביד מאשר לתמונה שמשתפים בפייסבוק).

בסרטון הבא של האתר TechCrunch ניתן לראות הדגמה של אב-הטיפוס של המוצר

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1auyhjhjPME[/youtube]

אחד הדברים שאהבנו במיוחד הוא הקונספט של תמונה פיזית עם תכונות וירטואליות. זאת לא הפעם הראשונה שאנו נתקלים בסוג הזה של טכנולוגיית מציאות רבודה אבל הוא באמת מתבקש במקרה הנוכחית ונראה שהשילוב שלו כסרטון שנעשה בזמן צילום התמונה מוצלח מאד (חשבו למשל על תערוכה המורכבת כולה מתמונות שכאלו והמבקר מגלה באמצעות הסלולארי שלו מה קורה בעצמו – תמונה אחר תמונה – תוך שהוא מסתובב בתערוכה).

ה-Prynt – חברו לסלולארי – צלמו וחלקו לחברים

Prynt

המוצר עצמו כפי שניתן לראות מסוגל להדפיס תמונות מהאייפון אך גם מהאנדרואיד והוא מתחבר למכשיר הסלולארי (בעתיד גם למכשירים גדולים יותר) באופן ישיר ללא צורך בקישוריות אלחוטית ויהיה מסוגל להדפיס תמונה בתוך כ-30 שניות. המארז מכיל מחסנית בת 10 תמונות (עשויה להיות גם גרסה עם כ-30 תמונות בהמשך) וניתן יהיה לרכוש תמורת כ-30 סנט לתמונה ניירות הדפסה נוספים (מתוך האפליקציה של המוצר).

הפרויקט טרם הושק בקיקסטרטר (הדבר צפוי בקרוב) אך היוצרים כבר הודיעו כי המחיר הצפוי בהשקה המוקדמת יעמוד על כ-100 דולרים (מידע נוסף באתר החברה).

זאת כמובן לא ממש הפעם הראשונה שאנו רואים מצלמות/מדפסות – אם אתם חובבים של הז’אנר הזה אנו ממליצים לכם לקרוא גם על ה-Polaroid Socialmatic שהוכרזה מוקדם יותר השנה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *