ראשי חדשות רק באמריקה: אמזון מציעה – אחסון תמונות וסרטונים ללא הגבלה

רק באמריקה: אמזון מציעה – אחסון תמונות וסרטונים ללא הגבלה

0
0

משתמשי שירות אמזון Prime בארה”ב זכו לבשורה משמחת – מעתה יוכלו לאחסן כמות בלתי מוגבלת של תמונות וסרטונים (כולל תמונות RAW) בשירות הענן של אמזון ללא תשלום נוסף.

משתמשי שירות הפרימיום של אמזון (כמו גם מספר שירותים דומים כמו שירות הסטודנטים או שירות ה-Fresh של החברה) מאפשרים מעתה לאזרחים אמריקניים לא רק לקבל שירותים שונים מאמזון אלא גם שטח אחסון בלתי מוגבל לכל סוגי התמונות (כולל RAW) והסרטונים (על 2GB לסרטון). לשירות החדש יש גם אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון המאפשרות גיבוי תמונות גם מהנייד (ראו פרטים נוספים).

עבור אמריקנים שגם משלמים בכל מקרה עבור שירות ה-Prime בכדי לצרוך סרטים, מוזיקה, תוכן חדש לקינדל וכמובן שירות משלוחים מהיר יותר למי שרוכש הרבה בחנות המקוונת של אמזון, מדובר בתוספת מאד מבורכת. למי שלא מכיר השירות נועד למשתמשים בתוך ארה”ב והוא ניתן בעלות של כ-100 דולר לשנה.

השירות המעודכן של אמזון – אחסון לכל התמונות והסרטונים שלכם – רק בארה”ב

Amazon-prime

לכל מי שלא נמצא בארה”ב – יש מספר שירותים אחרים שמציעים גם הם גיבוי לא מוגבל (לקבצים בכלל וכמובן גם לתמונות) –  אחד המומלצים הוא Crashplan (ראו המלצה חמה שלנו בכתבה הנרחבת שלנו בנושא גיבויים לצלמים) אם כי הם לא היחידים (ראו כאן שניים נוספים), עוד שירות אשר החל לפני כשנה לערך להציע גיבוי בלתי מוגבל לתמונות הוא MyShoeBox החברה מציעה גיבוי חינם לתמונות ברזולוציה נמוכה (אם אתם סתם מצלמים מהסלולארי ולא באמת חשובה לכם האיכות) או בכל רזולוציה עד 5 דולרים (המגבלה כאן – רק קבצי JPEG ועד גודל של 20 מגה בייט – כך שהשירות לא בדיוק מתאים לצלמים מקצועיים). יש לא מעט שירותי ענן אחרים כמובן (פליקר לדוגמא מציעה עד 1TB בחינם אך ללא שמירת RAW והיא מתאימה יותר כפלטפורמה להצגה ופחות לצרכי גיבוי).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *