ראשי חדשות הכרזות מוצרים לקסר מכריזה על כרטיס הזיכרון המהיר בעולם

לקסר מכריזה על כרטיס הזיכרון המהיר בעולם

0
0

אם חשבתם שסנדיסק תמשיך להחזיק בכתר יצרנית כרטיסי ה-SD המהירים בשוק – תחשבו שוב. חברת לקסר השיקה כרטיס SD חדש במהירות חסרת תקדים – לא פחות מ-300 מגה בית לשנייה עם תמיכה בתקן ה-UHS-II. בנוסף השיקה החברה סדרת כרטיסים בעלי נפח גדול, ולא פחות חשוב קורא כרטיסים חדש בתקן UHS-II.

רק לפני זמן קצר הכריזה חברת סנדיסק על כרטיס ה-SD בעל הנפח הגדול בעולם והינה מגיעה חברת לקסר עם שיא נוסף בתחום כרטיסי הזיכרון – הכרטיס המהיר בעולם. כרטיס ה-Lexar Professional 2000x SDHC/SDXC UHS-II תומך בכל התקנים החדשים – כולל UHS-II ו-U3 (וכן באופן מוזר גם  class 10). לכרטיס מהירות קריאה של 300 מגה בייט לשנייה ומהירות כתיבה של 260 מגה בייט לשנייה.

אנו בדקנו כאן לא מזמן את “המלך” הקודם של תחום כרטיסי הזיכרון מבית סנדיסק – ה-SanDisk Extreme PRO 280MB/s SDXC UHS-II (ראו ביקורת) המספק מהירות קריאה של 280 מגה בייט לשנייה ומהירות כתיבה של 250 מגה בייט לשנייה.

ה-Lexar Professional 2000x SDHC/SDXC UHS-II – המהיר מסוגו (בנתיים)

lexar-2000x-1

כמו תמיד נזכיר למי שלא זוכר מה אומרים תקני העברת המידע בכרטיסי זיכרון:

מהירות מקסימום:

  • UHS-I – סימול המתייחס לדור הראשון של כרטיסי ה-Ultra High Speed (קצב העברה מקסימאלי של עד 104 מגבייט לשנייה). כיום מרבית הכרטיסים המתקדמים בשוק תומכים בסטנדרט זה.
  • UHS-II – הדור השני (והחדש) של כרטיסי ה-Ultra High Speed (קצב העברה מקסימאלי של עד 312 מגה בייט לשנייה). רק מצלמות בודדות תומכות בתקן זה נכון לזמן כתיבת שורות אלו.

מהירות מינימום:

  • U1 – סימול המתייחס לקצב ההעברה המינימאלי של הכרטיס אליו מתחייבת היצרנית (חשוב מאד בכדי למנוע מצב של dropped frames בעת הקלטת וידאו באיכות גבוהה) – כרטיסים בעלי סימול U1 (או Speed Class 1) מתחייבים לעמוד במינימום של 10 מגה בייט לשנייה.
  • U3 – הסימול החדש שהוכרז בסוף שנת 2013 – כרטיסים התומכים בו עומדים בקצב העברת נתונים מינימאלי של 30 מגה בייט לשנייה.

הכרטיס החדש של לקסר יגיע בנפחים של 32 ג’יגה בייט (105 דולר בחו”ל), ו-64 ג’יגה בייט (185 דולר).

בנוסף השיקה לקסר סדרה מהירה פחות של כרטיסים בנפחים גדולים – הסדרה המכונה Lexar Professional 1000x מגיעה למהירות העברת נתונים של 150 מגה בייט לשנייה (קריאה) ו-95 מגה בייט לשנייה (כתיבה). סדרה זאת מגיעה בנפחים שנעים בין 16GB (מחיר של 32 דולר) ועד ל-256GB (מחיר של 546 דולר).

ה-Lexar Professional 1000x נפח גדול במיוחד

lexar-1000x-1

בנוסף לכרטיסי הזיכרון הכריזה לקסר גם על קורא כרטיסים שיצטרף לסדרת הקוראים המכונה Professional Workflow (המגיעה במארז המכיל עד 4 קוראים נפרדים ומאפשרת שילוב של קוראי CF/SD ואחרים ולאחרונה גם כונני פלאש). הקורא החדש – Lexar Professional Workflow SR2 reader תומך בתקן UHS-II ו-USB 3.0 ומחירו יעמוד על 30 דולר בארה”ב.

סרטון רשמי של לקסר המציג את ה-Professional Workflow (כולל גרסת ה-Thunderbolt – גרסת ה-UHS-II החדשה לא מוצגת בסרטון אך היא זהה חיצונית לגרסאות המוצגות כאן)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zYmxldiOa5k[/youtube]

כמו תמיד נזכיר שתי כתבות רלוונטיות בנושא כרטיסי זיכרון – השוואה כרטיסי ה-SD אשר כוללת השוואה של שני כרטיסים מהירים של סנדיסק ו-Delkin ו-“כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם” עליו אנו ממליצים בחום לכל מי שמתעניין בנושא כרטיסי הזיכרון התקנים השונים והמינוחים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *