ראשי חדשות חדש מ-Magic Lantern – עד 40 פריימים לשנייה ב-Canon 5D Mark III

חדש מ-Magic Lantern – עד 40 פריימים לשנייה ב-Canon 5D Mark III

0
0
Magic Lantern – התוסף הפופולארי המשדרג את מערכת ההפעלה של מצלמות קנון עושה זאת שוב. הפעם גרסת נסיון חדשה מציגה את האפשרות לצלם וידאו ב-RAW ב-1080p בקצב גבוה במיוחד – עד 40 פריימים לשנייה (במקום 30).

אנו עוקבים כאן אחרי Magic Lantern מזה כמעט 4 שנים. גרסת הקושחה האלטרנטיבית למצלמות הרפלקס של קנון הצליחה על פני השנים להביא עוד ועוד יכולות למצלמות קנון והכל בחינם ובשיתוף הקהילה. אין ספור צלמים וידאו (וגם לא מעט צלמי סטילס) עושים שימוש ב-Magic Lantern המוסיפה תכונות מתקדמות מאד כולל יכולת צילום RAW בוידאו.

מהר יותר – Magic Lantern

magic-lantern-5d-mk-iii-40fps-1

היום אנו מביאים לכם עדכון בנוגע לקצב צילום הוידאו במצב RAW במצלמת ה-5D MKIII הפופולארית של קנון. אם באופן רגיל ניתן לצלם עם המצלמה בקצבים של 24, 25 או 30 פריימים לשנייה ברזולוציה של 1080p, בעזרת העדכון החדש ניתן לצלם בוידאו במצב RAW בעד קרוב ל-40 פריימים לשנייה – שיפור של לא מעט אחוזים. למיטב הבנתנו לא מדובר עדיין בגרסה סופית וזאת צפויה כנראה בהמשך – אתם יכולים לקרוא עוד בעניין בקישור הבא.

ה-5D MKIII – קצב צילום מהיר יותר במצב RAW עם Magic Lantern

EOS-5D-MARK-III-front-side

האתר Planet 5D התייחס לאחרונה לעדכון החדש והסביר כי התוספת של 10fps הנוספים מקלה על תהליך העבודה בעת שיש צורך לצלם ברזולוציה גבוהה בהילוך איטי (אף שלא מדובר בהילוך איטי מלא בקצב של 60 פריימים לשנייה שלא לדבר על הקצבים שמסוגלת לספק ה-GH4).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *