ראשי חדשות Kickstarter Raglite – מהפכת התאורה הגמישה

Raglite – מהפכת התאורה הגמישה

0
0

תמיד חלמתם על תאורה שלא תשבור לכם את הגב, כזאת שאפשר לקחת איתכם לכל מקום מבלי לחשוש שתישבר, תירטב או תתפוס יותר מידי מקום? זוג מפתחים משיקגו מאמינים שמצאו את הפיתרון בדמות מוצר תאורה חדשני וגמיש בשם Raglite.

הפרויקט אותו פיתחו צ’ד סוטרנהולם וסין כהן משיקגו (שניהם מתחום הקולנוע) הוא החלום הרטוב של לא מעט צלמים אך גם משתמשים בתחומים אחרים.

Raglite – תאורה גמישה, ניידת וקלה

Raglite-1

ל-Raglite יש רשימה ארוכה למדי של תכונות שהופכות אותו לייחודי בעולם התאורה:

  • גמיש (ניתן לקפל אותו ממש כמו שמקפלים מגבת).
  • הוא עמיד למים (אם כי הוא דורש חיבור חשמלי והמפתחים מציינים כי רק חלק מן הגרסאות עמידות למים).
  • הוא קל ונייד לחלוטין.
  • הוא אינו פולט חום ובעל אורך חיים ארוך.
  • הוא בעל יעילות גבוהה וזקוק למעט חשמל (מבוסס LED).
  • בעל אפשרויות תליה/חיבור מגוונות (ומופעל מסוללות מיוחדות).
  • מגיע במגוון גדלים למספר רחב של שימושים.

מגוון היישומים של ה-Raglite בלתי נתפס כמעט (כפי שניתן לראות בסרטון אותו הכינו השניים לאתר קיקסטרטר שם מגייס הפרויקט כסף בימים אלו) – ניתן להציב את התאורה בפינות ואזורים שקשה ולעיתים בלתי אפשרי להציב בהם תאורה רגילה (למשל לצילום בתוך חללים צרים כמו מכוניות), ניתן להשתמש בתאורה גם ליישומים שאינם קשורים לצילום – לקמפינג, לתחומים מקצועיים כמו בניין ואפילו כסוג של תאורת חירום או תאורה דקורטיבית בצורות שונות. המפתחים אף טוענים כי ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת גרסאות של התאורה בכל גודל.

Raglite אפילו לגידול צמחים

Raglite-2

הגרסה המיועדת לתחום הצילום מגיעה עם תאורות LED המכוונות באופן מדוייק לאור יום (5600 קלווין או אם תעדיפו 3600 קלווין וללא ריצוד) ומגיעות עם סוללה המספיקה ל-3 שעות עבודה בעוצמה מלאה (המחיר עומד על 750 דולרים למשטח בגודל 6 על 6 אינצ’ כשגרסה גדולה משמעותית – 12 על 14 אינצ’ מתומחרת ב-1750 דולרים וגרסה גדולה במיוחד בת 14 על 24 אינצ’ עולה 2400 דולרים).

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8dypO8F34dM[/youtube]

גרסת מיני של ה-Raglite מתחילה מכ-75 דולר וישנן גרסאות שונות לגידול צמחים, לתאורת קמפינג ועוד, במחירים שנעים סביב 250 דולרים (בהתאם לגודל) – עוד פרטים ניתן למצוא בעמוד הקיקסטרטר של המיזם.

סרטון הדגמה המציג גרסה עמידה למים של התאורה מחוברת לסוללה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2uD1mAPZRXg[/youtube]

 עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *