ראשי חדשות NAB 2014: חברת Edelkrone מציגה את “הכנף”

NAB 2014: חברת Edelkrone מציגה את “הכנף”

0
0

בימים אלו מתקיימת בלאס וגאס תערוכת NAB (התערוכה הגדולה בעולם בתחום הוידאו וציוד השידור). במסגרת התערוכה הציגה חברת Edelkrone מספר מוצרים חדשים ומסקרנים כשגולת הכותרת היא אבטיפוס של זרוע ייחודית המאפשרת לבצע הזזה רציפה וחלקה של המצלמה בצורה קלה עם מתקן נישא קטן במיוחד.

בתקופה האחרונה אנו חוזרים פעם אחר פעם לחברת  Edelkrone מטורקיה אשר משיקה עוד ועוד מוצרים ייחודיים לתחום הוידאו והוידאו הרפלקסי. מדובר כיום באחת החברות היצירתיות ביותר בתחום האחראית לכמה פיתוחים מקוריים למדי בתחום הוידאו הרפלקסי דוגמת ה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם ועוד שורה של פיתוחים מעניינים (ניתן למצוא את כולן בקישור הבא באתר).

ה-Wing – “כנף” למצלמה שלכם (מתוך הסרטון של cinema5D)

edelkrone-wing

במסגרת תערוכת NAB הציג מנכ”ל החברה Kadir Köymen לאתר cinema5D אבטיפוס של מוצר חדשני במיוחד המכונה WING ואת פעולתו ניתן לראות בראשית הסרטון הבא:

כפי שניתן לראות, ה-WING הוא זרוע בעלת מפרק אחד המסוגלת לנוע בכיוונים שונים בצורה חלקה מאד (כך לפחות ניתן להבין מן ההדגמה) בדומה לתנועה של מצלמה על סליידר. אלא שבשונה מסליידר מדובר במתקן קטן משמעותית אותו ניתן לשאת בקלות (אין מידע לגבי המשקל אך נראה כי הוא מסיבי באופן יחסי). הנקודה היחידה אשר נראית לנו מעט בעיייתית היא משקל המצלמה (והעדשה) אותה יוכל לשאת ה-WING. בהדגמה אנו רואים מצלמה Blackmagic קטנה וקלה – לא ברור האם ההתקן יוכל לעמוד בנשיאת מצלמות (ובעיקר עדשות כבדות יותר).

ה-WING יכול לספק תנועה בטווח של מטר והוא מסוגל לעבוד בכיוונים שונים כולל כלפי מעלה. בשלב זה מדובר באבטיפוס אשר יוכרז כנראה רק בסוף הקיץ השנה אבל אין לנו ספק שיעורר הרבה עניין בקרב צלמי וידאו ווידאו רפלקסי.

מוצר נוסף ומעניין שהודגם בסרטון הוא ה-Pocket skater – התקן קטן המתחבר מתחת למצלמה ומתקפל ואז נפתח לשלושה גלגלים זעירים המאפשרים ליצור תנועה סיבובית בקלות וללא התקנים חיצוניים גדולים. עוד הוצגו בתערוכה סליידים זעירים ומעמדי סליידיר קטנים למצלמות חסרות מראה או מצלמות רפלקס קטנות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *