ראשי חדשות Edelkrone Craft: סליידר הטיימלפס האולטימטיבי

Edelkrone Craft: סליידר הטיימלפס האולטימטיבי

1
0

חברת Edelkrone חשפה השבוע מודול חדש עבור סדרת הסליידרים הפופולארית שלה. המודול החדש מאפשר לבצע 3 משימות מורכבות יחסית בצורה פשוטה – צילום Timelapse, צילום Stop-motion וצילום Macro slide.

את חברת Edelkrone מטורקיה פגשנו כאן לא מעט פעמים בעבר. מדובר בחברה יצירתית במיוחד האחראית לכמה פיתוחים מקוריים למדי בתחום הוידאו הרפלקסי דוגמת ה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם. לחברה גם שורה של פתרונות מקוריים כגון מערכות follow focus מתקדמות ועוד.

Edelkrone-Craft-1

מוקדם יותר השנה חשפה החברה את ה-SliderPlus PRO גרסה חדשה של הסליידר הייחודי שלה המותאמת לעבודה עם מצלמות וציוד כבד יותר. עבורו וגם עבור הסליידר הבסיסי יותר (SliderPlus) התאימה החברה שורה של מודולים מעניינים כולל ה-Target Module וה- Wizard Motion Controller.

craft_moreinfo05

כעת הציגה החברה מודול חדש המכונה Craft. המודול החדש מתחבר לצד הסלייד ומאפשר מגוון רחב של יכולות מעניינות. מצד אחד הוא מאפשר תכנות קל ופשוט עבור צילומי timelapse ומצד שני הוא מאפשר גם לצלם סרטוני stop motion עם הגדרות פשוטות. בנוסף הוא מאפשר יכולת לצילום מקארו בתצורת סלייד בצורה שלא קל לבצע באמצעות הזזה ידנית של הסליידר (מאקרו כידוע דורש תנועות עדינות במיוחד וביצוע תנועה עדינה ואיטית קשה במיוחד לבצע ידנית).

ניתן להשתמש ב-Craft יחד עם ה-Target Module בכדי להשיג אפקטים מעניינים עוד יותר של תנועה תוך כדי הסרטון באופן שהיה אפשרי עד היום רק עם מערכות מקצועיות ויקרות באופן משמעותי.

סרטון רשמי המציג את ה-Edelkrone Craft ויכולותיו

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MRJ_jgF_W_A#t=212[/youtube]

בדומה לשאר המודולים של החברה גם ה-Craft יימכר בחו”ל תמורת כ-700 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    27/03/2014 ב 10:37 AM

    שיטת ה Q אנד A לחישוב המסלולים היא גאונית, כי טווח הקשב והריכוז של רוב הצלמים הוא אפסי מכדי לבצע חישובים כאלה בשטח, בעצמם.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *