ראשי חדשות CES 2013: ראש חצובה מתקפל של Manfrotto

CES 2013: ראש חצובה מתקפל של Manfrotto

0
0

במסגרת תערוכת CES 2013 שהסתיימה בשבוע שעבר הכריזה חברת Manfrotto על מוצר חדש ומעניין – ראש חצובה תלת כיווני בעל יכולת קיפול מתקדמת אשר הופכת אותו לקומפקטי ונוח בהרבה לנשיאה.

לפני כשבוע הכריזה חברת מנפרוטו על ראש חצובה בעל שלוש ידיות כיוונון (three-way head) הכולל מערכת חדשה המאפשרת לקפל את הידיות באופן כזה אשר מאפשר נשיאה נוחה בהרבה (הידיות הן לרוב החלק הבולט בראשי חצובה ועשויות להפריע לנשיאה נוחה בעיקר לשטח. בנוסף הראש החדש גם קל יותר באופן יחסי (משקלו הכולל עומד על 570 גרם) ויחס עם זאת שומר על יכולת הנשיאה שלו (עד כ-4 ק”ג). תכונות נוספות של הראש: תמיכה בפלטה נשלפת, פלס רב כיווני ועוד.

ראש חצובה עם ידיות מתקפלות – מנפרוטו

Manforotto 3 way photo head 1

הראש משווק בין השאר גם כקיט עם סדרת חצובות ה-Carbon החדשה, הזולה והקלה של מנפרוטו (עליה דיווחנו כאן לא מזמן) ונועד לאפשר לצלמים לשאת עימם לשטח ראש מתכונוון בעל אפשרויות שליטה רבות וזאת מבלי שזה יתפוס נפח גדול כפי שקורה בדרך כלל עם ראשים מקבילים אחרים.

פשוט להזיז ולקפל

Manforotto 3 way photo head 2

הראש החדש הוא פטנט ייחודי של חברת מנפרוטו אשר הכריזה בתקופה האחרונה על מספר מוצרים חדשניים נוספים דוגמת מכתוף ה-SYMPLA המתקדם כמו גם על מערכת ביגוד מיוחד לצלמים וצלמות.

פלטה נשלפת – מנפרוטו

Manforotto 3 way photo head 3

מחירו של הראש יעמוד בחו”ל על  כ-90 דולר (בנפרד) או החל מ-190 דולר בשילוב חצובת אלומניום של חברת מנפרוטו. אנו מבררים כעת עם חברת ABS יבואנית מנפרוטו לגבי המחיר בארץ ונעדכן ברגע שנקבל מידע.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *