ראשי חדשות CES 2013: ראש חצובה כדורי מצלם של Vanguard

CES 2013: ראש חצובה כדורי מצלם של Vanguard

0
0

במהלך תערוכת CES 2013 הציגה חברת Vanguard הטאיוונית מוצר חדשני – ראש חצובה כדורי בצורת ידית אחיזה עם חידוש: שליטה על הצילום באמצעות ההדק שעל ידית האחיזה.

במהלך תערוכת CES הציגה חברת Vanguard (חברה בת למעלה מ-25 שנה  מטיוואן המתמחה במוצרי עזר לתחום הצילום) מוצר מעניין וחדשני – GH-300T. ראש החצובה הזה ניתן לשליטה נוחה באמצעות הזזה פשוטה של ידית החיזה. ניתן לנעול את הראש בכל זווית שתרצו על ידי לחיצה על כפתור המצוי על הידית ולפתוח אותו מחדש באותה הדרך – מבלי צורך לסובב או לנעול התקן מורכב כלשהו. עד כאן מדובר בראש חצובה טיפוסי עם ידית נעילה אך החידוש המעניין הוא היכולת להשתמש בידית בכדי לצלם.

ה-GH-300T – ראש חצובה כדורי מזן חדש

Vanguard GH 300T 5

Vanguard פיתחה מנגנון ייחודי המצוי בתוך הידית ומתחבר למצלמה באמצעות כבל shutter release סטנדרטי (2.5 מ”מ המתאים למצלמות קנון או ניקון). המנגנון אפילו מאפשר צילום במצב Bulb בו משך הלחיצה על ידית האחיזה קובעת את משך החשיפה (!).

ה-shutter release בידית האחיזה – פשוט לחצו וצלמו

Vanguard GH 300T 4

עוד תכונות חשובות של ה-GH-300T – יכולת נשיאה מרשימה מאד של כ-8 ק”ג. בנוסף ה-GH-300T כולל מנגנון quick release סטנדרטי (38 מ”מ) המאפשר כוונון עדין. הידית עצמה מאפשרת סיבוב של 360 מעלות סביב הציר הכדורי של הראש ושינוי זווית של -32 מעלות ו-90 מעלות מצד לצד ובהטיה ומינוס 8 מעלות עד 90 קדימה ואחורה בהטיה. למי שמוטרד מדרגת החיכוך, ל-GH-300T מנגנון הקובע גם תכונה זו (בדומה להרבה ראשים מתקדמים כיום).

גמישות נועה גבוהה – GH-300T

 

Vanguard GH 300T 3

ה-GH-300T יכול לשמש בין השאר לצילום סטילס מהיר וב-Vanguard צילמו סרטון קצר המציג יכולת זו במירוץ אופניים

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m1MMRdTvea8[/youtube]

החלק היחידי שאולי תאהבו פחות לשמוע הוא המחיר. ה-GH-300T צפוי לעלות כ-200 דולר בארה”ב. מידע נוסף ניתן למצוא באתר חברת Vanguard.

יכולת מובנית לצילום פנוראמות

Vanguard GH 300T 2

מערכת quick release אוניברסאלית

Vanguard GH 300T 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *