ראשי חדשות הכרזות מוצרים SYMPLA – מערכת מכתוף ועזרים מבית מנפרוטו

SYMPLA – מערכת מכתוף ועזרים מבית מנפרוטו

0
0

חברת מנפרוטו הכריזה במסגרת תערוכת הוידאו והקולנוע NAB 2012 הנערכת בימים אלו בלאס וגאס על SYMPLA – מכתוף ומערכת תמיכה מקיפה הכוללת עזרים רבים ושונים לצלמי וידאו ווידאו רפלקסי. בין החידושים העיקריים לדברי מנפרוטו – הרכבה ללא ברגים או צורך במכשור כלשהו ומערכת Mattebox דמויית Hood קדמי עגול וגמיש וכמובן תמיכה בליין המוצרים הרחב של Manfrotto.

שוק המכתופים לוידאו ולאחרונה גם לוידאו רפלקסי עמוס בצורה בלתי רגילה. כמעט כל יצרנית מפתחת פיתרון ייחודי משלה. לכן אין זה מפתיע לגלות כי גם היצרנית האיטלקית Manfrotto בחרה להציג פיתרון אשר ישתלב וישלים את ליין המוצרים הנרחב שלה עבור צלמי סטילס ווידאו.

ה-SYMPLA עם חלק מן האיבזור

Manfrotto Sympla 1

ה-SYMPLA היא מערכת מודולארית הכוללת מגוון רחב מאד של אביזרים אותם ניתן לחבר לפי הצורך. בעמוד המערכת באתר החברה ניתן למצוא יותר מ-15 אביזרים שונים אשר צפויים להיות זמינים בשלב ראשון וניתן להניח בסבירות גבוהה כי בעתיד נראה מוצרים נוספים התואמים למערכת. בין השאר מופיעים ברשימה תומכים, שלטים, ידיות, אחיזה, מייצבים ועוד.

סרטון רשמי המציג את המערכת ומרכיביה השונים

[vimeo]https://vimeo.com/40279383[/vimeo]

בשלב זה אין עדיין מידע לגבי זמינות או מחיר המערכת ואנו מנסים לברר את הדבר מול היבואן בארץ ונעדכן כשהדבר יתאפשר.

עדכון חשוב: בשיחה שערכנו הבוקר עם נציג חברת ABS (יבואנית מנפרוטו לישראל) נמסר לנו מידע מעניין מאד לגבי השלט האופציונאלי של המערכת. מסתבר שחברת מנפרוטו עבדה בתקופה האחרונה בצמוד לחברת קנון (וכעת עובדת גם עם ניקון) בכדי לפתח שלט רחוק המתחבר ל-USB ומסוגל לשלוט ישירות על פונקציות רבות במצלמה. בין השאר נשלט הפוקוס (תחליף למערכת Follow Focus), ה-Live View, מהירות תריס, צמצם, צבע, צילום (סטילס ווידאו) ועוד מגוון רחב של אפשרויות. אף שמנפורטו לא הדגישה את שלל התכונות האלו בסרטונים וחבל, מדובר ביכולות מתקדמות ומעניינות מאד המאפשרות לצלמי וידאו רפלקסי שליטה גבוהה מאד מבלי להזיז את היד מידיות האחיזה (מעט מזכיר אולי את המעבר של השליטה בדיבורית וברדיו של הרכב לגלגל ההגה בשנים האחרונות). אגב, נמסר לנו רשמית כי מחיר וזמינות טרם פורסמו – אנחנו ללא ספק נשמח לבחון את המוצר ברגע שיהיה זמין.

עדכון II: קיבלנו באופן בלעדי שני פרוספקטים מפורטים של חברת מנפרוטו אשר מציגים את המערכת בפירוט ואת האביזרים השונים – קטלוג המוצר (PDF) מצגת רשמית של מנפרוטו (PDF).

סרטון נוסף המציג את האביזרים השונים

[vimeo]https://vimeo.com/40279221[/vimeo]

סרטון שלישי – מאחורי הקלעים עם Bill Frakes וה-SYMPLA

[vimeo]https://vimeo.com/40235421[/vimeo]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *