ראשי חדשות Kickstarter M-Plate – מתאם החצובה האולטימטיבי

M-Plate – מתאם החצובה האולטימטיבי

0
0

חברת Custom SLR המפתחת פתרונות שונים לצלמים העלתה לפני מספר שבועות פרויקט מעניין לאתר Kickstarter. הקונספט מאחורי הפרויקט המכונה M-Plate הוא יצירת פתרון למתאם חצובה אוניברסאלי המתאים לכל ראש חצובה ולכל סוג של רצועה (כולל רצועות המתחברות להברגת החצובה דוגמת BlackRapid). בנוסף ה-M-Plate תאפשר חיבור מגוון מוצרים חיצוניים נוספים כגון ידיות אחיזה ומבזקים.

כמעט שלא עובר שבוע מבלי שאנו מסקרים עוד פרויקט מסקרן בתחום הצילום המתפרסם באתר Kickstarter. השיטה פשוטה – יש לכם רעיון אבל אין לכם את המימון הראשוני לבצע אותו – צלמו סרטון והסבירו לגולשים מדוע כדאי להם לתרום מכספם למען הפרויקט. אם תצליחו לעמוד במינימום ההכנסות אותו קבעתם בעצמכם לפרויקט בזמן נתון (לרוב מספר שבועות), תקבלו את הכסף ותוכלו לצאת לדרך (מינוס עמלה מסוימת ל-Kickstarter ולשרות התשלומים של אמזון). נשמע כמו כר פורה לרמאים ומניפולציות? תתפלאו לשמוע כי אחד מכל ארבעה פרויקטים באתר מצליח לזכות במימון ומספר הרמאויות נמוך ביותר  (והמעטות שמתרחשות בכל זאת מתגלות לרוב בסופו של דבר).

סרטון המציג את פרויקט ה-M-Plate ב-Kickstarter

[vimeo]https://vimeo.com/30457205[/vimeo]

לחברה מ-Custom SLR ה-M-Plate הוא למעשה הפרויקט השלישי שהם מפרסמים (ומצליחים לממן) באמצעות Kickstarter. גם שני הפרויקטים הקודמים שלהם עסקו בעזרים לצילום (הראשון הוא מתאם רצועה להברגת החצובה הדומה ביסודו לפיתרון של BlackRapid ומכונה C-Loop, והשני הוא רצועת נשיאה מיוחדת בעלת חלקים נפרדים ופתח מיוחד במרכז המכונה Camera Split Strap).

ה-M-Plate על מצלמה – מתאים לכל ראש חצובהm plate Kickstarter 1

מי צריך את ה-M-Plate? כפי הנראה כל מי שעושה שימוש ברצועה של BlackRapid או מוצר דומה וכן כל מי שלו יותר מסוג חצובה אחד איתו הוא עובד ורוצה פיתרון יחיד לשליפה מהירה של המצלמה המתאים לכל חצובה (Custom SLR טוענים כי ההתקן אמור להתאים גם ל-Manfrotto RC2 גם ל-Arca-Swiss וכולל נקודות חיבור שונות). כמו כן מתכננים בחברה מגוון עזרים אשר יאפשרו בהמשך חיבור התקנים המזכירים במשהו חיבורים למארזים תת ימיים (כולל חיבור למבזק, ידיות אחיזה ועוד) ועשויים לעזור בצילום וידאו רפלקסי למשל.

ידיות אחיזה ל-M-Plate בדומה למצלמות תת ימיות – מתאים לוידאו רפלקסי

m plate Kickstarter 3

אם ה-M-Plate מעניין אתכם תוכלו לסייע למפתחים ולרכוש אותו באתר Kickstarter (העלות עומדת על כ-50 דולר), או להמתין עד לסיום שלב גיוס הכסף ולרכוש את המוצר המוכן באתר החברה (יש להניח כי הוא יעלה מעט יותר). בכל מקרה תוכלו להיות רגועים כי הגיוס הנוכחי כבר הצליח.

ידית אחיזה יחידה לצילום מזוויות נמוכות

m plate Kickstarter 4

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *