ראשי חדשות Pico Flex Table Dolly – זעיר ונייד

Pico Flex Table Dolly – זעיר ונייד

0
0

רק לפני מספר ימים פרסמנו את פרויקט ה-CineSkates המביא גלגיליות מיוחדות המאפשרות להפוך את חצובת הגורילהפוד שלכם לניידת, והינה מגיע לו פיתרון נוסף – קטן וקל אף יותר. ה-Pico Flex Table Dolly מציג גישה מעט שונה לביצוע אותה המשימה – צילום וידאו (באמצעות מצלמות רפלקס, מצלמות חסרות מראה או אפילו מצלמות קומפקטיות ממש) תוך כדי תנועה מיוצבת באמצעות התקן גלגלי זעיר.

לפני שנאמר כמה מילים על ההבדלים בין שני הקונספטים, הינה סרטון קצר המציג את ה-Pico Flex Table Dolly:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PkaP4Oz0-RU&feature=player_embedded[/youtube]

בסרטון ניתן לראות את ה-Pico Flex שהוא ללא ספק ה-Dolly הזעיר ביותר בו נתקלנו. איכות הבניה שלו (אם לשפוט על פי מה שניתן לראות בסרטון) מצוינת, והוא וורסטילי מאד. הגישה של מתכנניו שונה למדי מזו של ה-CineSkates – במקום להלביש גלגלים איכותיים על חצובה קיימת, נבנה משטח זעיר ולו גלגלים אשר עליו ניתן להתקין אמצעים נלווים שונים דוגמת זרוע מחזיקה (המאפשרת להעמיד כל מצלמה כמעט, כולל מצלמות רפלקס גדולות), תאורות, מסך חיצוני ועוד.

בסיס ה-Pico Flex Table Dolly Pico Flex Table Dolly

בדומה ל-CineSkates גם ה-Pico Flex מאפשר לצלם סרטונים וקטעי וידאו קצרים תוך כדי תנועה מיוצבת. היתרון קשור בעיקר במחיר – פחות ממחצית העלות של ה-CineSkates  וכמובן בזמינות (מיידית לעומת ה-CineSkates לו תאלצו להמתין). המחיר: כ-60 דולר לגרסה ללא הזרוע ו-90 דולר לגרסה עם הזרוע – לא כולל משלוח. מצד שני נראה שיכולתו של ה-Pico Flex להתמודד עם משטחים שאינם ישרים נמוכה מזו של ה-CineSkates ויכולת הנשיאה שלו נראית גם היא על פניה נמוכה יותר.

סרטון קצרצר – ה-Pico Flex – מיקרו אולפן נייד (כולל תאורה ומסך חיצוני)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=63PxC4i8_vo[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *