ראשי חדשות Kickstarter CineSkates – לגלגל את החצובה שלך

CineSkates – לגלגל את החצובה שלך

3
0

הקונספט הבא נשמע אולי קצת מוזר במבט ראשון אבל אחרי שרואים מה הוא יכול להפיק הספקות מתחילים להיעלם – קבלו את ה-CineSkates – הגלגיליות החדשות של החצובה שלכם אשר יאפשרו לכם לצלם וידאו רפלקסי כפי שלא חלמתם.

ל-Justin Jensen, מהנדס ב-MIT, היה רעיון ליצור אמצעי זול ונוח אשר יאפשר להפוך כל סרטון וידאו פשוט לעשיר ומקצועי יותר באמצעות העמסת המצלמה (במקרה שלפנינו מצלמת רפלקס) על חצובה והצמדת גלגלים מיוחדים לחצובה אשר יאפשרו לה תנועה חלקה. את התוצאה ניתן לראות היטב בסרטון שהכין Justin:

[vimeo]https://vimeo.com/27895941[/vimeo]

הקונספט אשר עלה לפני כשבוע לאתר kickstarter (המאפשר למפתחים וממציאים לקבל תמיכה כספית עבור מוצרים אותם הם רוצים לפתח) גרף בתוך ימים ספורים למעלה מ-170 אלף דולר (Justin ביקש 20 אלף בכדי להשלים את הפיתוח והייצור הראשוני). המוצר עצמו מותאם במיוחד לחצובות של חברת JOBY (אשר כזכור נרכשה לאחרונה על ידי LOWEPRO) ובשלב הראשון כולל שלושה גלגלים מיוחדים המתחברים לרגליות של חצובת ה-GorillaPod Focus של החברה (אם כי מערכת גלגלים חדשה נמצאת בפיתוח אשר תתאים גם לחצובות אחרות).

ה-CineSkates מורכבות על חצובה של JOBY עם מצלמה של קנון

CineSkates 1

המוצר הנוכחי הוא רק השלב הראשון. Justin והחברה שהקים – Cinetics מתכננים שיפורים רבים בעתיד בניהם כבר כעת על שולחן השרטוטים מערכת שליטה אלחוטית אשר תאפשר להזיז מרחוק את החצובה באופן מדויק וליצור קטעי וידאו מזוויות אשר כיום נראות בלתי אפשרויות (או לפחות מורכבות/יקרות מאד לצילום).

Justin וחבריו כבר גייסו כאמור את כל הכסף הדרוש לפיתוח והם צופים שהשיווק יחל סביב אוקטובר 2011. המחיר אינו זול אולי – 150 דולר (וכ-20 דולר משלוח) להזמנה מוקדמת (בהמשך המוצר צפוי לעלות למעלה מ-200 דולר) אך תחליפים מקצועיים הינם יקרים משמעותית.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

3 תגובות

  1. Avatar

    נתנאל

    03/09/2011 ב 9:27 PM

    התאהבתי במוצר.

    השב

  2. Avatar

    נו ו

    15/04/2012 ב 4:37 PM

    אין פוקוס אוטומטי במצלמה אז איך בדיוק הפריים ישאר בפוקוס?

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    15/04/2012 ב 4:42 PM

    על מה אתה מדבר?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *