ראשי חדשות אתר MegaPixel משיקה: פורומים מחודשים וגלריות משתמשים

MegaPixel משיקה: פורומים מחודשים וגלריות משתמשים

2
0

לאחר שבועות רבים של עבודה האתר MegaPixel שמח להשיק היום שתי מערכות חדשות לטובת גולשי האתר – מערכת פורומים משופרת ומשודרגת ומערכת גלריות צילום.

בשבועות האחרונים עמל צוות MegaPixel על פיתוח שורה של פרויקטים חדשים אשר שניים מהם נחשפים היום. לאחר שבשבוע שעבר בוצע שדרוג מקיף לליבת האתר נפתחה הדלת להשקה של שורת מערכות חדשות והשתיים הראשונות הן הסנונית הראשונה לכך.

מערכת הפורומים החדשה נועדה להיות ידידותית ומתקדמת יותר מן המערכת הישנה ומותאמת יותר לצרכי הקהילה. בין התכונות של המערכת החדשה:

  • עורך הודעות ותגובות עשיר.
  • מערכת חברתית הכוללת עדכוני סטאטוס, מסרים מידיים, קבלת התראות על מגוון פעולות, עריכת רשימות “מועדפים” ועוד.
  • מערכת ניהול פרופילים מתקדמת.
  • אינטגרציה עם מערכת הגלריות החדשה.

מערכת פורומים חדשה ומשודרגת

Megapixel forums

המערכת השנייה אותה השקנו היא מערכת  הגלריות המאפשרת לכל גולש לפרסם את תמונותיו באתר. למערכת החדשה שורה של תכונות מתקדמות:

  • העלאה והצגת תמונות באיכות גבוהה.
  • מערכת תגובות ודירוג תמונות מתקדמת.
  • פרופיל אישי מאוחד עם מערכת הפורומים.

לא פחות חשוב, השימוש בגלריות הינו חופשי לחלוטין ואינו כרוך בתשלום כלשהו (ואנו מתחייבים לשמור על כך גם בעתיד).

מערכת גלריות מתקדמת

Megapixel gallery

הפורומים והגלריות יופעלו בתקופה הקרובה במתכונת הרצה כשמטרתנו העיקרית היא לאתר בעיות, לבצע אופטימיזציה להגדרות ולנהלים, להוסיף תכונות ובעיקר לבנות קהילת צילום פעילה ותוססת. אנו נשמח לשמוע מכם פידבקים בנוגע לפעולתם של המערכות החדשות וכן בקשות לשיפורים ושינויים אשר יקלו את השימוש בהן.

המייל הנוכחי מחליף באופן חד פעמי את הניוזלטר השבועי של האתר ונשלח לכל המשתמשים שנרשמו לאתר וכן לכל הנרשמים לניוזלטר (מי שטרם נרשם לניוזלטר מוזמן לעשות זאת בקישור הבא).

עבור משתמשים אשר כבר רשומים לאתר – יש לבצע באופן חד פעמי את התהליך הבא האורך מספר שניות על מנת להפעיל את פרופיל המשתמש החדש באתר וליהנות גם ממערכות האתר החדשות – לחצו על הקישור הבא, הכניסו את שם המשתמש שלכם באתר והקליקו על כפתור “להכנס”.

המערכת תבצע פעולת אימות ותבקש מכם להכנס לטופס ההתחברות החדש. מעתה, החיבור לאתר יתבצע באמצעות כתובת המייל איתם נרשמתם באתר בעבר ולא על ידי הקשת שם המשתמש כפי שהיה עד כה.

אם נתקלתם בתקלה או בעיה בתהליך אנא כתוב לנו ואנו נשמח לסייע.

בתקופה הקרובה צפויות הפתעות נוספות ואנו נדאג לעדכן בהתאם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

2 תגובות

  1. Avatar

    amosdor

    11/07/2011 ב 1:52 AM

    מזל טוב, מזל טוב – עבודה מעולה

    השב

  2. Avatar

    יוסי

    11/07/2011 ב 10:37 AM

    מזל טוב ,והמון הצלחה עם האתר!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *