ראשי חדשות הכרזות מוצרים סמסונג SH100 – מצלמה אלחוטית

סמסונג SH100 – מצלמה אלחוטית

2
0

סמסונג חשפה היום מצלמה נוספת לקראת פתיחת תערוכת CES 2011 ביום חמישי הקרוב בלאס ואגס. ה-SH100 הינה מצלמה קומפקטית חדשה בעלת משדר WIFI מובנה המאפשר לה לשתף תמונות על גבי האינטרנט ולהעבירן באופן פשוט לרשתות חברתיות ולמחשבים.

ה-SH100 היא מצלמה קומפקטית בעלת חיישן CCD בן 14.2 מגה פיקסל, זום אופטי 5X (אורך מוקד 26-130 מ”מ אקוויולנטי ב-35 מ”מ) ומבחינה חיצונית מזכירה מצלמות קומפקטיות רבות המצויות בשוק. אלא שחברת סמסונג החליטה להוסיף לה שורה של טכנולוגיות מתקדמות.

בין השאר כוללת ה-SH100 טכנולוגיה אותה פיתחה חברת סמסונג המכונה AllShare ומאפשרת למצלמה לשתף באמצעות טכנולוגיית DLNA תמונות עם מכשירי טלוויזיה בעלי קישוריות מתאימה ובדרך זו להעביר תמונות וסרטונים באופן אלחוטי לצפייה על המסך בסלון.

SAMSUNG SH100

סמסונג בחרה גם לנצל ב-SH100 את יכולותיה בפיתוח ממשקי מגע למכשירים סלולאריים ושילבה במצלמה ממשק מגע מתקדם עם מסך 3 אינצ’. תכונה מתקדמת אחרת המשולבת במצלמה היא גיבוי תמונות באופן אלחוטי למחשב, גם במצב בו המחשב כבוי (באמצעות טכנולוגיית ה-Wake-on-LAN המשולבת כיום במרבית המחשבים).

יכולת מעניינת נוספת הכלולה במצלמה היא “עינית חיצונית” – באמצעות פקודה במצלמה ניתן להעביר את התמונה המצולמת למכשיר סלולארי התומך בכך באופן אלחוטי ולצלם דרכו. כך ניתן לדוגמא לצלם הופעת רוק מעל ראשי המעריצים וזאת מבלי צורך להתבונן במסך המצלמה. במצב צילום זה יועברו גם קורדינטות ה-GPS מן המכשיר הסלולארי אל נתוני ה-EXIF של המצלמה.

SAMSUNG SH100 BACK

ה-SH100 היא ללא ספק הדגמה בולטת נוספת לכיוון אליו בוחרת חברת סמסונג לקחת את מצלמותיה – שימת דגש חזק על טכנולוגיה, חידושים ואינטגרציה של מכשירים אלקטרוניים שונים עם שיתוף תוכן מקוון.

המפרט המלא של ה-SH100 יתווסף לאתר בהמשך. בימים הקרובים אנו צפויים להכרזות נוספות של חברת סמסונג במסגרת תערוכת CES.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

2 תגובות

  1. Avatar

    אלי

    31/07/2011 ב 10:03 AM

    רק חבל שאין לה עינית וזמן הצגת הפריטים או התמונות לא ניתן לשנוי

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    31/07/2011 ב 11:59 AM

    עינית כבר כמעט לא תראה היום במצלמות קומפקטיות (מלבד אולי בדגמים כמו ה-G12 של קנון ומקבילותיה ואלו נדירים, יקרים ומתקדמים – ה-SH100 לא נמצאת בקטגוריה הזו). לא הבנתי את ההערה בדבר זמן הצגת הפריטים.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *