ראשי חדשות פוטוקינה 2010: סרטונים – פנטקס רפלקסיות וקומפקטיות

פוטוקינה 2010: סרטונים – פנטקס רפלקסיות וקומפקטיות

0
0

מצלמת הפנטקס K5 מכה לאחרונה גלים ברשת לאחר שזכתה לציונים גבוהים במיוחד במבחני חברת DXO. במהלך תערוכת פוטוקינה 2010 זכינו לא רק לשוחח עם נשיא חברת פנטקס אלא גם אם אחת הנציגות הבכירות של החברה בצרפת אשר התייחסה לליין המוצרים החדש (הרפלקסי והקומפקטי) אותו הציגה פנטקס.

בהמשך לראיון עם נשיא פנטקס ארה”ב מר Ned Bunnell זכינו גם לשיחה קצרה עם Carole Miramont מפנטקס צרפת אשר הציגה בפנינו ארבע דגמי מצלמות חדשים של חברת פנטקס אשר הושקו לקראת התערוכה.

בסרטון הראשון מוצגות ה-K5 וה-K-r של פנטקס:

בסרטון השני מוצגות ה-Optio RZ10 וה-Optio RS1000 של החברה:

בקרוב נביא שני סרטונים קצרים שאנו הקלטנו הנוגעים להתנסות הראשונית שלנו עם מצלמות הרפלקס של פנטקס בתערוכה. ניתן לצפות בכל הסרטונים והראיונות אותם הקלטנו בתערוכת פוטוקינה 2010 בערוץ המיועד לכך באתר. בימים הקרובים צפוי פרסום ראיונות וסרטונים נוספים עם חברות שונות בניהן, פנסוניק, טמרון ומבחר הפתעות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *