ראשי מבזקים קנון ניסתה (ונכשלה) לרכוש את חברת סיגמא

קנון ניסתה (ונכשלה) לרכוש את חברת סיגמא

0
0

דיווח מעניין מאד שהתפרסם לאחרונה מורה על כך שחברת קנון התעניינה ברכישה של חברות צילום לצורך גדילה ובמסגרת החיפושים פנתה לחברת סיגמא במטרה לרכוש אותה – המהלך ככל הנראה לא הבשיל.

שוק הצילום בשנים האחרונות נמצא בירידה תלולה ובקנון מרגישים זאת לא פחות (ואולי יותר) מחברות רבות אחרות בשוק. כיצרנית הצילום הגדולה בעולם קנון מעוניינת להישאר תחרותית ולפיכך היא בוחנת בשנים האחרונות מספר כיווני צמיחה חדשים.

מזה זמן שהחברה משקיעה סכומים גדולים בפיתוח וייצור של מצלמות, עדשות וציוד לתחום הוידאו והקולנוע והיא זוכה להצלחה מסויימת (אם כי לא בטוח שבדיוק למידת ההצלחה לה קיוותה כשהתחילה את המהלך לפני מספר שנים). לאורך השנים בחנה החברה גם כניסה לתחום הפורמט הבינוני (כולל רכישה או השקעה בחברות פורמט בינוני דוגמת הסלבלד), בפועל מדובר בשוק קטן מאד שלא יכול לייצר לחברה הכנסות משמעותיות מספיק.

יכולותיה של סיגמא במיוחד בתחום העדשות (אם כי תיאורטית גם בתחום החיישנים) סיקרנו על פי הידיעה הבאה של CR – את המנהלים של חברת קנון שביקשו להשתלט על החברה היפנית המשפחתית הקטנה יחסית. בפועל המהלך לא הבשיל (ככל הנראה בשל סירוב של סיגמא). אנחנו לא נופתע אם נגלה בתקופה הקרובה כי קנון ניסתה לרכוש חברות אחרות הקשורות לתחום הצילום (ואולי לתחום נוספים) כולל חברות “מפתיעות”.

מנסה לרכוש חברות אחרות בכדי לצמוח?

canon-logo-photokina

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *