ראשי מבזקים בקרוב: סוני A7R IIוגם מצלמה חדשה עם חיישן בן 50 מגה פיקסל

בקרוב: סוני A7R IIוגם מצלמה חדשה עם חיישן בן 50 מגה פיקסל

0
0

סוני מתכננת את התשובה שלה ל-5D S/R של קנון בהמשך השנה ובנתיים אנו צפויים כבר בקרוב מאד לעדכון למצלמת ה-A7R בדמותה של ה-A7R II.

ה-A7R הייתה (ועודנה) המצלמה חסרת המראה בעלת הרזולוציה הגבוהה בשוק (36 מגה פיקסל – בדומה לניקון D800/D810). כעת אנו מתבשרים כי מחליפתה הצפויה תגיע כבר בשבועות הקרובים. במקביל נחשפים גם פרטים אפשריים בנוגע למצלמה מתקדמת אף יותר (לא ברור אם שמה יהיה A9 PRO) אשר תביא עימה חיישן 50 מגה פיקסל של סוני בעל רגישות (וככל הנראה גם טווח דינמאי) גבוהים מאלו של הקנון 5D S/R.

בנתיים אין לנו עדיין מפרט מלא אבל ה-A7 II שהוכרזה רק לאחרונה יכולה ללמד על מה שצפויה מאחותה מרובת הפיקסלים. הינה כמה פרטים שפורסמו היום:

  • המצלמה תגיע עם מערכת הייצוב בת 5 הצירים בדומה למערכת הקיימת ב-A7 II.
  • ישנו סיכוי סביר שנראה חיישן 36 מגה פיקסל משופר (אם כי אין ביטחון בנוגע לכך).
  • ההכרזה צפויה כנראה בחודש אפריל (או מאי לכל המאוחר) וגם ה-A9 צפויה כפי הנראה להיות מוכרזת במקביל.

לסוני יש כזכור עוד מספר הכרזות להשלים – כולל הכרזה על דגם RX מתקדם עם עדשה קבועה ומצלמות בעלות חיישן קרופ (ובראשן מחליפתה של ה-NEX-7 הפופולארית). אנו נמשיך לעקוב.

בונוס – ביקורת על ה-A7 II על מערכת הייצוב המובנית

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eD-Vx9dcp-U[/youtube]

ה-A7 II – דגמים מרובי פיקסלים – בקרוב

 

sony_2076_1416466812

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *