ראשי מבזקים תמונה ראשונה של עדשת ה-EF 11-24mm F4L של קנון?

תמונה ראשונה של עדשת ה-EF 11-24mm F4L של קנון?

0
0

אחת השאלות שנשאלנו פעם אחר פעם לקראת תערוכת פוטוקינה 2014 הייתה מה קורה עם עדשת הזום האולטרה רחבה המקצועית של קנון. לאחר שנודעו ההכרזות הייתה לא מעט אכזבה בקרב מספר רב של צלמים אשר קיוו כי העדשה תוכרז לפני או במהלך התערוכה- דבר שכאמור לא קרה. כעת לראשונה מתפרסמת מה שנראית כתמונה של העדשה העתידית.

האתר היפני digicame-info פרסם לאחרונה תמונה אשר נראית כעדשת ה-EF 11-24mm F4L העתידית של קנון. אף שהאתר עצמו נחשב אמין מאד (לאחרונה כל הפרסומים שנעשו בו בטרם הכרזות התגלו כמדויקים), הידיעה הספציפית הזאת זכתה לתוספת נדירה באנגלית – Note: This is an unconfirmed rumor. מסיבה זאת היינו לוקחים את הנושא עם קורטוב של מלח וממתינים לראות האם בתערוכת PDN PhotoPlus שתתקיים בסוף חודש אוקטובר בניו יורק תוכרז העדשה (ואולי גם מצלמה מקצועית חדשה בעלת חיישן ברזולוציה גבוהה במיוחד – שמועה נוספת שעושה לה כנפיים בימים אלו).

האם זאת ה-EF 11-24mm F4L

EF-11-24mm-F4L-2

זאת היא הזדמנות טובה לפנות אליכם הגולשים – מי שצפוי לשהות בניו יורק בסוף חודש אוקטובר ומתכנן להגיע לתערוכה ומעוניין לסייע לנו בסיקור מוזמן לפנות אלינו (אנו מוכנים לנסות ולסייע בכל הקשור לאישורים עיתונאיים וכרטיסי כניסה לאירוע).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *