ראשי מבזקים מקבץ מבזקי צילום לאמצע השבוע (20/11/2012)

מקבץ מבזקי צילום לאמצע השבוע (20/11/2012)

0
0

אנו מביאים לכם היום מקבץ מיוחד של נושאים מסקרנים אשר נוספו בימים האחרונים מאז מקבץ סוף השבוע במסגרת מבזקי הצילום השבועיים של MegaPixel.

  •  גרסה חדשה לתוכנת ה-Aperture הוכרזה לפני מספר ימים (מספרה 3.4.3). התיקון בגרסה האחרונה – בעיה הגורמת לרשיונות חוקיים של התוכנה להציג הודעה כי יש להכניס מספר סיריאלי. להורדה מאתר אפל.
  • בסוני נראה כי למרות המצב הפיננסי הלא פשוט עליו דיווחנו כאן בסוף השבוע, אנו צפויים לשורה של מוצרים חדשים כבר בראשית השנה הבאה. בין המוצרים החדשים עדשות עבור ליין ה-A כולל עדשת 50 מ”מ f/1.4 ועדשת 70-200 מ”מ f/2.8 חדשה וכן מצלמות SLT חדשות (בשלב הראשון רק כאלו בעלות חיישן APS-C). (מקור).
  • בפנסוניק הכריזו על גרסה משודרגת של מצלמת הוידאו בפורמט מיקרו 4/3 שלה המוכרת כ-AG-AF100 המכונה AG-AF100A. לגרסה החדשה שורה של שיפורים כולל תמיכה בפורמט AVCHD 2.0, תמיכה ב-10bit 4:2:2 ועוד שורה של יכולות משודרגות. המצלמה צפויה להיות זמינה ביפן במהלך חודש נובמבר (לא פורסם בשלב זה מחיר רשמי). (מקור).

ה-AG-AF100A – וידאו משודרגת מפנסוניק

Panasonic AG AF100A

 

  • לאחרונה עסקנו לא מעט באתר פליקר (ובהעלמת מדינת ישראל מן המפה באתר החברה – אשר הוחזרה מאוחר יותר בעקבות הכתבה אותה פרסמנו). מסתבר כי לאחרונה הוחלף מנכ”ל החברה Adam Cahan – צלם במקצועו אשר זכה בעבר בפרס אמי על חלקו בסרטים דוקומנטריים העוסקים באפריקה. הוא ידווח ישירות למנכ”לית יאהו! מאריסה מאייר – אנו נוכל לקוות שתחת הנהגתו לא תיעלם ישראל שוב ממפות החברה. (מקור).
  • חברת Eye-Fi הולכת ומאבדת את הבכורה בשוק כרטיסי הזיכרון האלחוטיים עם כניסתם של עוד ועוד שחקנים לזירה (טושיבה ולאחרונה גם טרנסנד) וכעת נראה כי החברה מעוניינת להשיק שירות שיתוף תמונות בענן משל עצמה אשר יזכה לכינוי circ. אין עדיין פרטים רבים מלבד תאריך ההשקה – “נובמבר 2012”.

העמוד הראשי של שירות שיתוף התמונות circ של חברת Eye-Fi

circ eye fi

  • חברת לייטרו האמריקנית הוסיפה לאחרונה שורה של יכולות למצלמותיה כולל פילטרים אינטראקטיביים ופונקציית  Perspective Shift. זאת בנוסף לשיפור היכולות הידניות עליהן דיווחנו בעבר. החברה מנסה להפוך את מה שרבים רואים כטגנולוגיה מבטיחה הנמצאת עדיין בשלביה הראשוניים ביותר למשהו מעט יותר שימושי – האם הצליחו אתם תשפטו. (מקור).

מצלמות Lytro – מנסים לשפר יכולות

Lytro cameras

  • לסיום, חברת סאמיאנג הקוראנית הכריזה על שורה של עדשות עבור וידאו רפלקסי ביועדות עבור מצלמות סוני NEX – אלו כוללות טבעות פוקוס וצמצם משוננות המיועדות למערכות Follow-focus – בין הדגמים: 8mm T/3.8 Fisheye Cine, עדשת 14mm T3.1 Cine, עדשת 24mm T1.5, עדשת 35mm T1.5 Cine ועדשת 85mm T1.5 Cine. (פרטים נוספים).
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *