ראשי מבזקים משבר אולימפוס (חלק 12) – הנשיא לשעבר למעצר המנכ”ל לשעבר להוליווד

משבר אולימפוס (חלק 12) – הנשיא לשעבר למעצר המנכ”ל לשעבר להוליווד

0
0

התפתחויות מעניינות ב-24 השעות האחרונות בפרשת אולימפוס ההולכת ומסתבכת. נשיא אולימפוס לשעבר Tsuyoshi Kikukawa אשר התפטר בחודש אוקטובר נעצר אמש יחד עם מספר בכירים אחרים ובהם סגנו Hisashi Mori. המעצר לא צפוי ככל הנראה לפגוע בסיכויים למכירת חלקים מחברת אולימפוס לצד שלישי (סוני היא כרגע ככל הנראה אחת המובילות במירוץ זה אם כי שום דבר לא ייסגר ככל הנראה לפני חודש אפריל וכינוס מועצת מנהלים חדשה לחברה).

במקביל מסר Michael Woodford – המנכ”ל הבריטי המפוטר של החברה אשר חשף את הפרשה, כי הוא מרוצה מן המעצר אשר נותן לו תחושה חיובית לאחר ארבעה חודשי סבל כדבריו. Woodford אשר לא יחזור כנראה לכהן עוד כמנכ”ל החברה אמר בראיון בעבר כי הוא מתכנן לכתוב ספר אודות הפרשה ולאחרונה התברר כי גורמים בהוליווד פנו אליו בכדי לרכוש את הזכויות ליצור סרט המבוסס על סיפורו (אנו אגב לא נתפלא לראות בשנים הבאות סרט על עלייתה ונפילתה של חברת צילום נוספת – קודאק, אם כי על כך אין בשלב זה כמובן כל מידע).

למי שלא עקב אחר הפרשה הינה קישור לכל הפרקים הקודמים.

Michael Woodford משמאל ו-Tsuyoshi Kikukawa בימים טובים יותר באולימפוס

Tsuyoshi Kikukawa and Michael Woodford olympus

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *