ראשי מבזקים ניקון תשחרר מצלמה חסרת מראה “מקצועית” במרץ?

ניקון תשחרר מצלמה חסרת מראה “מקצועית” במרץ?

0
0

המגזין הספרדי dslrmagazine פרסם לפני מספר ימים ידיעה מעניינת. הידיעה עוסקת בשחרור הצפוי של מצלמה חסרת מראה על ידי חברת ניקון (מצלמה עליה הועלו שמועות רבות לכל אורך השנה האחרונה). בידיעה נטען כי מקור מוסמך טען בפני המגזין כי המצלמה העתידית של ניקון תהיה מקצועית יותר מכל הדגמים חסרי המראה הקיימים כיום בשוק. עוד מוסר המגזין כי הדגם צפוי להיות משוחרר בחודש מרץ הקרוב.

ההצהרה משאירה לא מעט מקום לפרשנות. האם הטענה כאילו החיישן בו מתכננת ניקון לעשות שימוש (עד היום דובר על חיישן קטן יותר מזה המצוי במצלמות מיקרו 4/3) יהיה למעשה גדול יותר (אולי אפילו APS-C בדומה לדרך בה בחרו סוני וסמסונג?). לחילופין האם המצלמה עצמה תציע תכונות אשר קיימות בעיקר במצלמות מתקדמות (פוקוס מהיר, קצב צילום גבוהה ועוד). שאלה נוספת קשורה לעדשות – ליין העדשות הנוכחי של ניקון יכול להיות הקלף החזק של מצלמה חסרת מראה של ניקון אם זאת תאפשר שימוש מלא בו עם או בלי מתאם (יש להניח כי בנוסף ניקון תשחרר גם קו עדשות חדש קטן וקל יותר המתאים לחיישן החדש באם זה אכן יהיה קטן).

הרבה שאלות – מעט תשובות – נוכל רק לקוות כי במרץ נדע יותר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *