ראשי מגזין סוני A7R II מול המצלמות המובילות בשוק

סוני A7R II מול המצלמות המובילות בשוק

0
0

זוג הצלמים טוני וצ’לסי נורתרופ קיבלו לידם את מצלמת ה-A7R II החדשה של סוני ויצאו לבדיקה ראשונית בכדי לראות כיצד היא מתפקדת מול המצלמות המובילות בשוק מבית קנון, ניקון, פנסוניק וגם אחיותיה מסדרת ה-A7 בסוני עצמה – הינה התוצאות.

הסרטון שהתפרסם מוקדם יותר היום מפגיש את ה-A7R II עם כמה מן המצלמות המקצועיות הבולטות בשוק כיום כולל ה-D810 של ניקון (אותה גם אנחנו בדקנו לא מזמן באתר הבת שלנו), הקנון 5DS-R – מצלמת ה-FF בעלת הרזולוציה הגבוהה בשוק, הפנסוניק GH4 הפופולארית ושתי מצלמות סוני קודמות ה-A7S וה-A7 II. התוצאות מעניינות למדי ועשויות גם להפתיע (תלוי מה חשבתם על המצלמה בטרם הבדיקה).

מן הבדיקה עולה כי מול ה-D810, הסוני החדשה יצאה דומה מאד (לא מפתיע אולי אם לוקחים בחשבון שגם את החיישן ב-D810 מייצרת סוני ואלו בעלי רזולוציות קרובות יחסית אם כי החיישן ב-A7R II אמור להיות חדש ומתקדם יותר). למעשה קשה לראות פערים גדולים ואם כבר לניקון ישנו יתרון מסוים בשל רגישות הבסיס הנמוכה יותר. אם אנחנו משווים את ה-A7R II לקנון 5DS-R אנו רואים יתרון מסוים לסוני בטווח דינאמי וברגישות ולעומת זאת יתרון מסוים בפרטים לטובת הקנון – תואם במידה רבה את מה שראינו בביקורות קודמות על המצלמה של קנון.

ה-A7R II – נותנת פייט אמיתי למצלמות הרפלקס המקצועיות?

sony_a7r_ii_front

בהשוואת הוידאו אנו רואים יתרון של ה-A7R II על הפנסוניק אך גם על ה-A7 II ברגישות ופער של בערך סטופ לרעה אל מול ה-A7S שעדיין נמצאת בראש הטבלה מבחינת רגישות (אבל איננה בעלת יכולת הקלטה פנימית ברזולוציה של 4K בניגוד ל-A7R II).

עוד בדיקה מעניינת שערכו הנורתרופים בסרטון קשורה למתאם החדש – Metabones IV אשר מאפשר ל-A7R II לעבוד עם עדשות קנון (ועדשות EF/EF-S בכלל) עם AF. התוצאה מרשימה מאד כאשר רוב העדשות עובדות בצורה סבירה פלוס והבעיה העיקרית מתגלה בעדשות טלפוטו ארוכות אשר לפחות בשלב זה עדיין לא מתפקדות כמו שצריך עם המתאם. אגב – מתאם לעדשות ניקון עם AF נמצא בפיתוח ואנו עוקבים אחר הנושא המקרוב.

הסרטון של בני הזוג נורתרופ על ה-A7R II

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C1kI4NacaUw[/youtube]

אנו מקווים לקבל את ה-A7R II בזמן הקרוב ולבחון את ביצועיה בעצמנו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *