ראשי מגזין לא רק שחקן: לאונרד נימוי מדבר על צילום

לא רק שחקן: לאונרד נימוי מדבר על צילום

0
0

השחקן לאונרד נימוי שנפטר בגיל 83 בסוף השבוע היה מוכר אולי בשל התפקיד אותו גילם בסדרת המדע הבדיוני מסע בין כוכבים (ובהמשך גם בסרטים) אך מלבד משחק נימוי היה גם צלם מוכשר שהציג תערוכות צילום ועסק בתחום שנים רבות.

מי לא מכיר את ספוק? גם צעירים אשר הוריהם עוד לא נולדו כששודרה סדרת המדע הבדיוני מסע בין כוכבים בין השנים 1966-1969 שמעו עליו ועל תנועת היד המפורסמת  Live long and prosper. נימוי, בן למשפחת מהגרים יהודית אורתודוכסית מאוקריאנה הודה לא פעם כי את הרעיון לתנועת היד קיבל מברכת הכוהנים אותה הכיר בבית הכנסת.

לפני מספק שנים הזמין נימוי את העיתונאי Dave Malkoff לביתו לשוחח על תערוכת הצילום האומנותית שלו The Full Body Project אשר הוצגה בארה”ב ב-2007 והתפרסמה גם כספר.

ראיון עם לאונרד נימוי על צילום, משחק ועוד

 [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kQ-DqaCkdz8[/youtube]
האתר mashable פרסם שתי כתבות מיוחדות לזכרו של נימוי הכוללות תמונות עירום שצילם (חלק גדול מהן תמונות ערום של נשים מלאות אשר היו נושא שחזר בעבודותיו פעמים רבות) – ניתן למצוא אותן כאן, וכאן.
תמונה של הצלם Seth Kaye בו נראה נימוי עם מצלמת ההאסלבלד שלו
Leonard-Nimoy---Seth-Kaye-Photography
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *