ראשי מגזין אנני לייבוביץ’ מצלמת את צוות משחקי הכס

אנני לייבוביץ’ מצלמת את צוות משחקי הכס

0
0

הצלמת הנודעת אנני ליבוביץ’ התבקשה על ידי המגזין Vanity Fair לצלם את השער למגזין הקרוב עם קבוצת השחקנים של העונה הרביעית של סדרת הטלויזיה עטורת הפרסים משחקי הכס.

הסדרה המצליחה משחקי הכס תיכנס בקרוב לעונה הרביעית שלה ובמגזין האמריקני Vanity Fair ביקשו מצלמת הבית שלהם לקחת את כוכבי העונה החדשה לצילומים בלבוש אותנטי על צוק קר ורטוב בצפון אירלנד הגשומה.

כך נראה השער (קרדיט: Anne Leibovitz/Vanity Fair)

Game-of-Thrones-for-Vanity-Fair

מאחורי הקלעים – משחקי הכס העונה הרביעית

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Lbm5dJML4IQ[/youtube]

זאת איננה הפעם הראשונה בה אנו מפרסמים פרויקטים של הצלמת אנני ליבוביץ’. בעבר פרסמנו פרויקט אחר של ליבוביץ’ עבור המגזין במסגרתו צילמה את “50 שנות בונד ונערה מוזהבת” וכן תיעוד של צילומים אותם ערכה ליבוביץ עם ספורטאים אולימפיים לקראת אולימפיאדת לונדון 2012. בשנה שעברה סיקרנו את אנני ליבוביץ’ חושפת את ליידי גאגא, אנני ליבוביץ’, המלכה המרשעת ומראת הקסמים – פרויקט אותו צילמה לפני מספר שנים בשיתוף דיסני ובהשראת סיפורי ילדים. לייבוביץ’ גם התארחה בשנה שעברה ברשת MSNBC ודיברה בפתיחות רבה על צילום בעידן הסלולארי אשר לא פסח מסתבר גם עליה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *