ראשי מגזין מסיבה חסרת מראה

מסיבה חסרת מראה

0
0

המצלמות חסרות המראה כובשות בשנים האחרונות נתחי שוק הולכים וגדלים וכל היצרניות המרכזיות כבר חשפו דגמים משלהם. בעקבות הגעתה של מצלמת ה-EOS-M של קנון החליטו בחנות הצילום הגדולה בקנדה להפיק סרטון הומוריסטי ומושקע למדי המציג הנפשה של התנהגותן של המצלמות השונות.

TheCameraStore היא אחת מחנויות הצילום הגדולות בקנדה ונציגיה פעילים מאד ברשת ויצרו בעבר שורה של סרטונים מוכרים ופופולאריים בנושאים שונים הקשורים לצילום (ביניהם מלחמות הצלמים חלק א’ וחלק ב’ וסרטון מעניין המשווה בין הניקון D800 למצלמת פורמט בינוני של חברת הסלבלד).

מי הגיע באיחור למסיבה?

camera party

הסרטון הנוכחי מציג כמה מן המצלמות חסרות המראה הפופולאריות ביותר כיום (מבית סוני, פנסוניק, פוג’יפילם, ניקון, קנון ופנטקס וגם לייקה אף שאיננה נכללת בדיוק בקטגוריה) מדובבות באופן משעשע למדי. נעדרות מן המסיבה (מסיבה לא ידועה) מצלמות מבית אולימפוס וסמסונג (האם אלו לא הוזמנו למסיבה, או סתם לא היו במלאי בחנות?).

הסרטון – הומור של מצלמות חסרות מראה (והמבטא הגרמני של לייקה)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LO7rxitFLZg[/youtube]

ההומור דורש הכרות מסויימת עם עולם המצלמות חסרות המראה – אנו נפרסם בקרוב סקירה מקיפה על הנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *