ראשי מגזין off-topic בולט מנצח ב-200 ומצלם!

בולט מנצח ב-200 ומצלם!

0
0

כל מי שחזה אמש בגמר ריצת ה-200 מטרים באולימפיאדת לונדון לא יכול היה שלא להתרשם מן הריצה המדהימה של שיאן העולם, אלוף העולם והאיש המהיר על הפלנטה בריצות הקצרות – יוסיין בולט מג’מייקה אשר ניצח בתוצאה פנומנאלית. אלא שמייד עם סיום הריצה ותחילת חגיגות הניצחון ולעיני קהל של עשרות אלפים חטף בולט מצלמה מאחד הצלמים בקהל והחל מצלם בעצמו את חבריו והצלמים – מחזה חסר תקדים בגמר אולימפי.

הניצחון הפנומנאלי של בולט בגמר ה-200 מטרים אמש לא צריך להפתיע איש וכך גם ההתנהגות המוחצנת מאד של האצן הג’מייקני אשר מודע הייטב ליכולותיו ואוהב להשוויץ בהן בכל הזדמנות. אלא שההצגה אותה סיפק לאחר נצחונו בריצה הייתה משהו שאיש לו ציפה לו. לעיני עשרות אלפי הצופים המשתאים באצטדיון ומליוני הצופים בכל רחבי העולם חטף בולט את מצלמת ה-D4 של הצלם השוודי הצעיר Jimmy Wixtröm והחל לצלם את חבריו לקבוצה (בלייק וויר אשר זכו בכסף ובארד בריצה) וכן את כל הצלמים אשר הקיפו אותו מכל עבר ולא הפסיקו לצלם לרגע.

בלייק “עושה פרצופים” – צילום של בולט שניות לאחר סיום הריצה (קרדיט: בולט/Aftonbladet)

Bolt D4 200m

התוצאות אולי לא יזכו את בולט ב”אליפות העולם בצילום” אבל הן בהחלט תיעוד חסר תקדים מיד ראשונה של אחד מאירועי הספורט הגדולים בתבל. ריכזנו עבורכם במיוחד לסוף השבוע מספר תמונות אשר תיעדו את האירוע וקטע וידאו קצר המראה את ההתרחשות.

בלייק תעשה פרצוף… (צילום נוסף של בולט/Aftonbladet)

Bolt D4 200m 3

תמונות נוספות ואיכותיות אשר צולמו על ידי רבים מן הצלמים אשר הקיפו את בולט ניתן למצוא באתר fstoppers (עוד כמה תמונות ניתן למצוא גם בקישור הבא).

תמונה נוספת אותה צילום בולט – שימו לב לכמות המצלמות המצלמות אותו (בעיגול הצלם השבדי עם מצלמה נוספת, קרדיט: בולט/Aftonbladet)

Bolt D4 200m 1

את התמונות אותן צילם בולט ניתן למצוא בעיתון השוודי aftonbladet אשר פרסם אותן במצגת מיוחדת – אתם מוזמנים לנסות ולספור כמה מצלמות מופנות כלפי בולט. דבר אחד בטוח – הצלם השבדי אשר הפך ברגע למוכר בכל העולם בגלל התמונות לא יישכח את האירוע כנראה כל חייו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Bolt NX 300 3

    מקבץ מבזקי צילום לאמצע השבוע (27/3/2013)

    בימים האחרונים הצטברו על שולחננו שורה של נושאים מסקרנים שלא זכו לידיעות נפרדות ואנו מביאים…
  • Bolt reuters main

    מאחורי הצלמים האולימפיים

    אולימפיידת לונדון 2012 צפויה להסתיים היום לאחר כשבועיים עמוסים במיוחד של ספורט ועימו גם כמ…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *