ראשי מגזין Markus Klinko: לצלם עם שן של ממותה

Markus Klinko: לצלם עם שן של ממותה

0
0

Markus Klinko הוא אחד מצלמי האופנה המפורסמים בעולם. מלבד מעורבות באין ספור שערוריות, הופעה בתוכניות טלוויזיה וקריירה בינלאומית כנגן נבל, הספיק Klinko לצלם כמעט כל דוגמנית על וידוען הוליוודי דוגמת ליידי גאגא, בריטני ספירס, ויל סמית’ ורבים אחרים. מה הופך את Klinko לצלם על – אם תשאלו אותו יש לכך לפחות קשר כלשהו לשן של ממותה.

את הצלם Markus Klinko פגשו קוראינו לראשונה באתר במסגרת הכתבה המקיפה שלנו בה ביקרנו בחברת הגבים הדיגיטליים הישראלית ליף. Klinko מדגיש כמעט בכל ראיון כי הוא חובב גדול של מצלמות ממיה ועושה שימוש בגבים הדיגיטליים של חברת ליף. לא זו בלבד אלא שהוא מאד אוהב “לשפצר” את הציוד שלו. הוא תכנן בעצמו ידית הכוללת כפתור צילום העשויה משן של ממותה אותה מצא תחת הקרח באחת מנסיעותיו לרוסיה. במסגרת תוכנית הטלוויזיה Double Exposure בה כיכב, סיפר Klinko על הידית והציג קצת משיטות העבודה הבלתי קונבנציונאלית שלו (Fox בחרה לצערנו להסיר קטע מן התוכנית שהועלה לאתר Youtube אותו פרסמנו במקור).

Klinko יחד עם שותפתו הדוגמנית לשעבר והצלמת Indrani עובדים כבר מספר רב של שנים ומחוברים באופן עמוק לתדמית הנוצצת (ולעיתים קרובות גם הבעייתית מאד) של הוליווד – כפי שניתן לראות בקטע הבא:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=A6Djg7H6Gio&feature=related[/youtube]

מי שלא שבע מן השניים מוזמן לצפות במאחורי הקלעים בעת צילומי כוכבת הקולנוע Lindsay Lohan (אגב, לכל חובבי הרכילות – ויש הרבה ממנה במקרה שלפנינו, שותפתו וזוגתו לשעבר של Klinko הצלמת Indrani הנראית גם היא בסרטון, הייתה בשלב כלשהו גם זוגתה של Lohan):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vDFW1M1HgrY&feature=related[/youtube]

מספר עבודות של Klinko ו-Indrani – דיוויד בואי ו”חבר” (קרדיט: Markus Klinko)

Markus Klinko 1השחקן Elijah Wood המוכר משר הטבעות (קרדיט: Markus Klinko)

Markus Klinko 2המעצבת Daphne Guinness (קרדיט: Markus Klinko)

Markus Klinko 3ליידי גאגא (קרדיט: Markus Klinko)

Markus Klinko 4השחקנית Lindsay Lohan (קרדיט: Markus Klinko)

Markus Klinko 5הדוגמנית Iman (קרדיט: Markus Klinko)

Markus Klinko 6עבודות נוספות של השניים ניתן למצוא באתר של Markus Kinko.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *